marți, 9 octombrie 2012

Parfumuri, cadouri şi răsfăţ - Douglas are un secret

Astăzi sunt într-o stare foarte jucăuşă şi m-am gândit să vă propun un joc. Întâi de toate trebuie să ştiţi ce veţi căştiga:

  1. În cazul în care nu ştiţi cum să vă mai răsfăţaţi toamna aceasta, soluţia vă va trimte către locul ideal
  2. Dacă sunteţi în căutarea unui cadou minunat şi vreţi să mergeţi la sigur, rezultalul vă va scăpa de orice durere de cap. Eu cred ca oricine ar fi dat pe spate de un aşa cadou. Eu cu siguranţă aş fi. (hint, pentru cine se simte)
  3. Eu sunt o fire curioasă care trebuie să ştie în permanenţă ce se petrece prin magazinele mele preferate din Romania si  mi s-a întâmplat de multe ori să aflu despre un anumit eveniment abia după ce s-a întămplat. Ei bine dacă sunteţi ca şi mine, rezolvaţi ghicitoarea şi veţi fi la curent cu una din surprizele din toamna aceasta.

Reguli :

  1. Găseşte răspunsul şi află mai multe citind în continuare postarea. 
  2. Lasă-te inspirat/inspirată şi revino pe site cât de curând.  :)

Ghici ghicitoarea mea



Ghici ghicitoarea mea:


 Îl găseşti în majoritatea oraşelor mari. De obicei te duce la mall, iar toamna aceasta de îl găseşti cu un cadou frumos mirositor te pricopseşti!

Hint: Cuvântul se regăseşte în ceea ce am scris până acum.

Răspuns, soluţii şi răsfăţ



Sper că aţi ghicit, este vorba de magazinul Douglas. Acum câteva zile am răsfoit revista Marie Claire şi mi-a căzut  în mână un catalog Douglas care îmi prezenta o ofertă la parfumuri pe această toamnă. Cum nu am văzut să fie îndeajuns de popularizată această ofertă  pe internet, mi-am propus să scriu despre ea cu toate că nu vă vorbesc tocmai din cabina de probă. Dar oare chiar aveţi nevoie de încă o recenzie pozită la un parfum Givenchy sau Hugo Boss? 

Am să vă spun pe scurt despre ce este vorba. Fiecare din parfumurile splendide pe care Douglas le pune la dispoziţie vine la pachet cu un cadou, fie o bijuterie, fie încă un parfum micuţ, fie o poşetă şi tot aşa. Mi-a plăcut atât de mult această ofertă pentru că sunt anumite cadouri cu adevărat valoroase. Eu personal am pus ochii pe gheanta plic Elie Saab dat fiind că şi parfumul mi se potriveşte foarte bine. 
Aici puteţi vedea întreaga ofertă.

Spor la cumpărături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!