luni, 8 octombrie 2012

Noua colecţie Bata - A cumpăra sau a nu cumpăra?

Ştiţi cum e zicala din engleză : Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me ? Ei bine luna aceasta m-am trezit cu o nouă mare dilemă.


  • Seducţii de sezon


A venit toamna şi nu ştiu de voi, dar eu sunt setată ca începând cu luna septembrie să adun constant motive pentru care aş avea nevoie de minim o nouă pereche de pantofi. Vine sezonul rece, tendinţele se schimbă, cizmele pe care le am nu le mai port purta, sunt cumva distruse, unele au început să se rupă. plus că am neapărat nevoie de o pereche de cizme de o anumită culoare, plus că cele negre cu toc mic şi am nevoie de ceva cu un toc mai elegant... că doar fără perechea absolut perfectă e imposibil să treci de o nouă toamnă.

Astfel trece o lună  întreagă şi, e adevărat la servici poate că nu am întotdeauna idei şi inspiraţie, dar când vine vorba de cumpărături şi motive pentru acestea .. ah devin cea mai creativă persoană de pe planetă. În luna octombrie încep să bat magazinele. Primele sunt doar nişte tentative timide, un preludiu care, însă, nu durează mult. Pe la jumătatea lunii sunt convinsă de impetoasa necesitatea de a avea o nouă pereche de pantofi, sau poate cizme...


  • Oh, Bata -  You devil!

Cizmele Bata din piele. A cumpăra sau a nu cumpăra?



Nu a fost nevoie de o căutare prea mare pentru a da de aceste cizme Bata din piele, de o culoare minunată roşcată, de o piele moale ca de mănuşă, un calapod comod şi cu tocul exact cât trebuie de înalt.  Făcând parte din colecţia de toamnă - iarnă de anul acesta, preţul este unul destul de piperat, dar la o primă vedere, este singurul lucru negativ pe care îl pot găsesc.

Dacă sunteţi la fel de sensibili în această perioadă la pantofi, cizme, ghete etc. şi nu vreţi să vă goliţi iremediabil buzunarul staţi departe de magazinul Bata. Am văzut foarte multe modele, în principiu de cizme fie cu toc, fie fără. Modele simple, elegante de a căror piele ţi-e imposibil să nu te îndrăgosteşti. Am încercat modelul de sus şi încă două şi pot să vă spun că atât cât m-am plimbat prin magazin, picioarele mele s-au simţit excelent - toată admiraţia mea pentru calapod. 

  • Dragostea e periculoasă


Într-un final am plecat din magazin fără să fi cumpărat nimic. De ce? Nu a fost vorba atât de preţul piperat pe care îl au cât faptul că ultima achiziţie de la Bata m-a dezamăti cumplit. Anul trecut, tot prin această perioadă, mi s-a pus pata pe o pereche de bocanci din piele întoarsă Bata. Culoarea lor era un albastru închis, foarte uşor de asortat, iar în partea de sus avea un material cu patern în carouri şi dungi. Mă înnebunea faptul că aveau un aer retro şi păreau făcuţi pentru majoritatea pantalonilor mei. 

A început frumos: calapot comod, nu erau foarte groşi dar îmi permiteau să port şosete mai groase, talpa era suficient de mare pentru a mă ptroteja de eventuala baltă şi suficient de mică pentru a nu face din bocancii mei nişte cărămizi monstruoase. 

Faptul că în timp pielea întoarsă a încetat să mai arate la fel de frumos ca în prima zi, era de aşteptat, însă marea dezamăgire a apărut după căteva luni de utilizare. Au început să fie din ce în ce mai incomozi,  să se strice calapotul, să mi se afunde într-un mod dubios călcăiul, toate acestea culminând în distrugerea totala a tălpii. Cumva a explodat tocul. Mi-au plăcut prea mult ca să renunţ la ei şi i-am dus la un pantofar. A-ţi dus vreodata o rochie de proastă calitate unui croitor şi a trebuit să ignoraţi idignarea şi uimirea de pe faţa acestuia care nu înţelegea ce e cu tine de insişti să porti o asemenea chestie? Ei bine aşa a fost şi cu bocancii. Am primit ca răspuns "Doamnă, eu vă pot pune altă talpă dacă doriţi". Am dorit, am primit şi tot degeaba. Arătau mult mai rău, erau oarecum incomozi şi în cele din urmă i-am mutat într-o cutie, în garaj. 

Aceasta este marea mea dilemă. Bocancii au fost o reală dezamăgire dar oare acest lucru să însemne că voi avea parte de aceeaşi experienţă şi cu noile cizme? 

Love is tricky....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!