vineri, 15 martie 2013

Etichetele autocolante sau cum poti sa scapi de ridurile de pe frunte

Etichete  autocolante pentru zile mai frumoase
Stiu ca nu am mai scris de mult si asta se datoreaza faptului ca mi-am schimbat job-ul. Mi-am dorit foarte mult acest job, am muncit din greu si in cele din urma am obtinut ceea ce am vrut. Dar am sacrificat mult din timpul meu si spre rusinea mea a trebuit sa imi sacrific si blogul.
Am vorbit in post-urile trecut depsre fashion si beauty, insa azi voi vorbi despre etichete autoadezive. Veti spune ca nu are nicio legatura cu blogul, cu fashion si beauty sau cu ideea de pe incercate. Ei bine are legatura cu toate. Am trecut printr-o perioada cu foarte mult stres, cu ore nedormite si am cam uitat de lucrurile care tin doar de mine personal, de acele maruntisuri care te fac sa zambesti. Postul de azi are legatura cu frumusetea, cu acea frumusete care dispare daca nu iti mai acorzi mici momente de pauza, de copilarii si de rasete. Este vorba de o frumusete care survine din interior, din lipsa sprancenelor incruntate si a fruntii incordate.



 De unde a inceput totul 

Totul a inceput luni cand a venit o prietena la mine, furioasa ca am refuzat-o de prea multe ori, spunandu-mi fie ca vreau, fieca nu vreau, n-are de cat sa si fie ora 10 seara, noi ne bem cafeaua impreuna! Hotarata a venit prietena mea la mine cu niste cafele cumparate. Incepem si vorbim, despre nimicuri si tot felu, incepem
sa planuim weekendu-ri de film, mancare si excursii. Cand la un moment dat isi scoate ea agenda. O agenda colorata, in mii de nuante, cu tot felul de stickere cu mesaje pe ele. Si pentru ca m-am aratat uimita, imi explica prietena mea ca aceasta e agenda ei de timp liber. E o agenda personala, unde isi noteaza doar lucruri care tin de viata personala si mai ales de acele lucruri care tin de un rasfat personal. Imi explica ea mai departe, ca astfel se asigura ca nu va uita niciodata de ea, nu va uita sa isi acorde timp pentru distractii, pentru mici placeri vinovate, pentru copilarii etc. Si aici intervine rolul stickerelor. Pentru a da cat mai multa personalitate acestei agende si pe a o diferentia de restul, imi explica prietena mea ca a dat ea de un site unde se comercializau stickere amuzante, ce e drept putin cam scumpe pentru niste stickere dar spunea ea ca merita. Atunci am inceput sa ma gandecs cat de mult conteaza un lucrur atat de mic, un sticker colorat care in fond sa iti personalizeze rutine de zi cu zi. Am ras mult in seara aceea si am hotarat ca ii voi urma sfatul.


Mai multa culoare in rutine de zi cu zi

Mi-am cumparat o agenda, unde planuiesc sa imi planific si post-urile pe acest blog, si am inceput sa caut stickere. De unde sa incep? Unde or fi aceste stickere, colorate cu mesaje care pe mine sa ma inspire, cu poze dragute, cam dificil nu?
Ei bine asa am ajuns la etichetele autoadezive, banalele etichete autoadezive. Pe care le pot cumpara, la un pret bun. Da, sunt initial albe si lipsite de personalitate. Dar ce am facut eu, si recomand oricui, este sa imi comand online etichete autocolante pe care sa le pot imprima cu ajutorul imprimantei mele cu laser (si am iesit foarte ieftin!). Am caut acele imagini care m-au inspirat, cu mesajele care mereu m-au facut sa zambesc, le-am imprimat, iara cum nu doar agenda mea arata minutat dar si laptop-ul (si as mai avea cateva idei).
Nu mi-a venit sa cred cat de simplu a fost, cat de neinsemnata parea aceasta miscare si cat de mult m-a ajutat. Intr-o lume in care e aproape inevitabil sa nu uiti de propia ta persoane, e foarte important sa incerci tot felu pentru a-ti acorda in fiecare zi minutele acelea care te infrumusetesc mai mult decat orice crema :).
Asa ca recomand etichetele autocolante contra ridurilor de pe frunte si a sprancenelor incruntate!
Sa fim cat mai creative!

2 comentarii:

  1. Sa ne tii la curent cu stickerele personalizate. Cat de bine au functionat? Buna ideea cu personalizarea acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au functionat chiar foarte bine. Am trecut insa de partea cu agenda, era prea stricta si mi-am acordat o bucatica din peretele din dormitor unde am pus etichetele :)E colorat si ma distrez de fiecare data cand il privesc.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru comentariu!